poniedziałek, 5 maja 2014

Prince of Persia


To będzie trochę nietypowa notka - na podstawie gry Ubisoftu wymienię powody, dla których oryginalny „Prince of Persia” z 1989 roku przewyższa ów tytuł po wielokroć.

1)      Bohater się nie odzywał.
2)      Fabuła była o niebo lepsza (sic!!!).
3)      Animacja ruchów postaci była rewelacyjna i pomysłowa (np. szybkość ruchu miała istotne znaczenie).
4)      Nie sposób było się nudzić – mimo jednolitości rozgrywki i kreacji lochów, gracz cały czas pozostawał w napięciu (czy uda się tym razem?!) i chciał wiedzieć, co będzie dalej.
5)      Ani świat, ani - tym bardziej - postaci nie zdawały się być tworzone na siłę.
6)      Walki były emocjonujące.
7)      Nie było irytujących, nudnych jak flaki z olejem bossów, który trzeba było pokonywać po kilka razy.
8)      Człowiek nie dowiadywał się po kilku godzinach, że za właściwe zakończenie historii musi dodatkowo zapłacić (skandal!).


Ocena: 5=/10